پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120010
گراميداشت حماسه 9 دي، تداوم‌ بخش ارتباط امت با امام و ولايت مطلقه فقيه است
تاریخ انتشار : 1393/10/08 11:21:22
نمایش : 1454
فرمانده حوزه امام علي (ع) ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: گراميداشت حماسه 9 دي ، تداوم‌ بخش ارتباط امت با امام و ولايت مطلقه فقيه است و شرايط اقتضا مي‌کند که همه انسان‌هاي بصير در اين حماسه بزرگ شرکت کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد محمدي دوست در آستانه حماسه 9 دي ، از حضور جوانان و نوجوانان بسيجي در مراسم گراميداشت روز 9 دي خبر داد و افزود: از آحاد مردم دعوت مي‌شود در اين مراسم به‌ صورت گسترده شرکت کنند.
 
وي با بيان اينکه بصيرت‌افزايي مقام معظم رهبري موجب خلق حماسه 9 دي شد، تصريح کرد: پيوند عميق وناگسستني مردم با ولي فقيه موجب عبوراز فتنه دشمنان در سال 88 شد.

اين مسئول حماسه 9 دي‌ماه را روز تجديد بيعت تاريخي مردم متدين ايران با ولايت عنوان کرد و افزود: مردم در اين روز پيوند خود را با آرمان‌هاي امام خميني (ره)، شهدا، انقلاب و ولايت محکم کردند.

وي با بيان اينکه عشق و ارادت مردم به مقام معظم رهبري ريشه در اعتقادات ديني دارد، تصريح کرد: يوم‌الله 9 دي در صفحات زرين تاريخ انقلاب اسلامي ماندگار شد.

وي با تأکيد بر لزوم بزرگداشت يوم‌ا... 9 دي خاطرنشان کرد: 9 دي، روز "بصيرت و ميثاق امت با امامت و ولايت" است و به فرموده مقام معظم رهبري، بصيرت يعني "شناخت دوست از دشمن" و از اين‌رو حضور مردم در صحنه‌هاي حساسي چون 9 دي، آگاهي دوستان انقلاب و بازشناخت و بازتعريف حرکت‌هاي دشمن برضد نظام را تسريع مي‌بخشد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html